torstai 8. lokakuuta 2015


                             ♥Rakkautta ilmassa♥

 Tänäään on ollu niin ihana päivä. Koulun jälkeen normaalisti kävin katsomassa postin oisko tullut kengät postiin ja ne oli mää oon niin happy. Hettiin iskän kanssa kengät ja ne on täydelliset olen käynyt jo potkiin niillä ja ne on niin parhaat. No päätin kysyä parasta kaveriani mukaan ja menimme urkalle potkiin palloa. Mää en voi käsittää miten hienon potkun sain oikeaan ylä rimaan se oli vaan niin hieno. Mää vaan hypin sielä kentällä ku olin niin happy. Sitten me mentiin mun kamun kaa mäkkärille ja sinne tuli yks tyyppi josta oon tykänny jo kauvan ja niin se tuli niinku jutteleen mulle ja siinä me vaan potkittiin palloo ja näin sit meidän piti lähtee mut huomenna se tulee munkaa kylälle ja nii.♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti