maanantai 18. tammikuuta 2016



                                       Muistoja


Moi ei ole nyt tullut pitkään aikaan postauksia ja kun ei mitään tekemistä niin ajattelin jotain kirjoittaa tänne blogin puolellekkin. Kirjoitan tässä kolme parasta muistoa elämän varrelta.


1. Ensimmäinen parhain mustoni oli se kun alotin ratsastamaan doralla. Se päivä oli kyllä paras ja mieleen jäävä en ole mitään niin ihanaa tuntenut kun sen hevosrakkauden. Dora oli minulle maailman paras ystävä. Doralla ja minulla oli ystävyys side , mutta kaikki muuttuu aikanaan ja dora jouduttiin myymään pois. Olen itkenyt monta päivää miettien kaikkia ihania päiviä nyt ne on ohi. 

2. Toinen on ehottomasti parhain muistoni kun tutustuin parhaaseen ystävääni. Meillä on ollut kaikkia kivoja ja naurettavia hetkiä. Tykkään käydä niillä ja me yleensä kuvaillaan ja jutellaan kaikkea kivaa joskus myös leffaakin katotaan ja nauretaan yhessä. Minulla ei ole yhtä ihanaa ystävää kun hän. Toivon että ystävyytemme ei lopu ikinä. 

3. Kolmanneksi paras , mutta ei vähäisempänä muistona on se kun sain oma kissan jota olen haaveillut kauvan. Meillä on ollut pienestä pitäen kissoja. Kissat ovat aina lähellä sydäntäni. Minulla oli kerran oma kissa sen nimi oli Kaalep ,koska sillä oli kierot silmät, mutta yhtenä päivänä se jäi auton alle meidän risteyksessä se oli minulle todella rankkaa. 

Tässä olivat kolme parasta muistoa ja myös joitain surullisia niitten osalta. Seuraava postaus tulee taas joskus kun jaksan kirjoitella joten eipäs mulla muuta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti