perjantai 14. elokuuta 2015

 

                                                       Moii 

         kerron vielä teille ketä hevosia olen tavannut matkani varrella
         

        nämä kaikki hevoset on minulle hyvin tärkeitä mutta tärkein 
        on Dora♥ doran kanssa sain touhuta kaikkea 7 vuoden aikana♥

             ensimmäine hevonen jota olen hoitanut 

             " nice spot"
               spotti
                 Miisan hoitohevonen joka on todella kiltti♥ rakastin spottia♥
            Riian hoitohevonen Samppa oikealta nimeltään ♥Samuel Rock♥
                          Minun entinen hoitohevonen " Luppis" en muista oikeaa nimeä yksi parhaimmista hevosista
                                    Suomenhevos tamma "Tyyne" oikeata nimeä en muista
                                  Puoliverinen hoitohevooseni miiantallilta "ulti" aivan ihan persoona♥
                                  Elsa toiseksi paras hevosystäväni♥
                                  Kaikista tärkein hevonen minulle oli "Dora" oikealta nimeltä ♥Triumfadora♥
viimeisenä mutta ei vähäisenä paula shettis♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti