tiistai 1. syyskuuta 2015

Tietoa dorasta ja riennosta



                                                  Tietoa Dorasta ja Riennosta

  En ole nyt kerennyt postauksia laittaa joten kirjoitan taas jotain
  kaikki lukiat varmaan tietää, että jankaan kokoajan dorasta ja
  riennosta, mutta en voi sille mitään koska minulla on hirveä ikävä
  doraa ja rientoo. Riennosta ei ole kuulunut mitään minua pelottaa, 
  että onko sille tapahtunut jotain kauheaa tai onko se kuollut, jos 
  joku tietää jotain riennosta voisiko laittaa kommenteihin jotain.
 Minulle ei ollut helppoa luopua riennosta, koska se oli ihanin
 suokki jonka tiesin♥. Minulla on myös doraa hirveä ikävä. Doran
 lähdön jälkeen kaikki on mennyt ihan huonosti tai jokin asia ei 
 onnistu. Muistan ne ihanat päivät kun ratsastin doralla ja kestettiin
 kaikki vuoden kylmyydet ja sateet ja haasteet silti en käsitä miksi 
 juuri dora vietiin pois luotani miksi juuri se jota rakastan koko 
 sydämmestä. Nyt tuntuu kuin minulla ei olisi mitään. Kesällä sain
 Doran vuokralle koko loman ajan kaks kuukautta ja en aavistanut
 sillon tulevaa tuskaa. Olen miettinyt monesti lopetanko ratsastuksen vai en. Toivottavasti näen doran pian koska en kestä
 tätä ikävää.♥     

              ♥ Kuvia vuosien varrelta♥











                                    ♥Kiitos kaikesta Triumfadora♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti