keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Miss you dora:(


En pysty olemaan kirjottamatta dorasta. Minun päässä ei liiku mitään muuta kun dora kukaan ei varmaan välitä miten huono mulla on olla. Sinä päivänä kun dora lähti olin mummilla yhdessä siskojeni kanssa ja kaverin kanssa yläkerrassa. Teimme kaikkea kivaa ja kuntelimme musiikkia oli aivan ihana ilma juttelimme kaikkea kivaa kunnes musiikki lakkasi ja alkoi soimaan soitto ääneni jolloin
Katsoin kuka soittaa. Minua pelotti tosi paljon sillä soittaja oli taina. Tytöt sanoivat minulle vastaa jo sillä voi olla tärkeää asiaa. Vastasin puheluun ja taina oli vähän oudon kuulonen niinkuin olisi jotain käynyt.
                Puhelu kesti ja kesti kunnes taina alkoi puhumaan omasta tilanteesta ja mitä olisi tapahtumassa doran kannalta. Sydämmeni tykytti kahtasataa puhelin oli mykkä vähän aikaa. Sitten taina sanoi minulla ei ole varaa pitää doraa enään se myyän pois. Silloin tuntui kuin sydämmeni oli si mennyt hajalle kokonaan. Taina sanoi vielä jutellaan lisää kun olen löytänyt uuden kodin doralle ja niin puhelu loppui ja laitoin puhelimen pöydälle. Tytöt kysyivät mitä on tapahtunut en pystynyt sanomaan sanaakaan halusin olla yksin ja miettiä. Minua itketti paljon sinä iltana. Ei enään mitään ihania maasto retkiä tai tasaista koulua tai liitoja esteiden yli ei enään mitään. Sydämmeni oli sillon täynä vain surua.    Jatkuu..... pian♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti